8 najciekawszych miejsc roku 2015

           Zeszły 2015 rok był rokiem próżnowania. Udało mi się odwiedzić kilka ciekawych miejsc, udało się uwolnić od studiów, spełnić kilka marzeń i zacząć na spełnienie kolejnych pracować. W dzisiejszym wpisie zobaczycie top najlepszych a zarazem najciekawszych miast, które udało mi się odwiedzić w 2015 roku.  


1.  Indie 

Co prawda Indie odwiedziłem pod koniec 2014 roku, ale nie wyobrażam sobie tego wpisu beż nich. W prawdzie był to pierwszy kraj, tak daleki i kontrastowy, który przyszło mi odwiedzić. Udało mi się zwiedzić północną część tego kraju i skończyć wygrzewając się na plażach Goa. W tym kraju zostawiłem serce i na 200 procent muszę tam wrócić. 







2. Kuba 

Spełniłem swoje marzenie, odwiedziłem Kubę. Gorąca, pełna rumu, pięknych kobiet i cygar wyspa zachwyci każdego poszukiwacza przygód. 





3.  Ukraina 

Jadąc do Czarnobylskiej ZONY, zatrzymaliśmy się kilka dni w Kijowie. Dzięki uprzejmości couchsurferów, zwiedziliśmy Kijów rozkoszując się lokalnymi trunkami :D 






4. Maroko 

W Maroku przeżyłem jedną z najfajniejszych surwiwalowych wypraw. Zaklinacze węży, autostop na pace, najlepszy hasz na świecie, noc pod gwiazdami? Tylko Maroko. 





5. Islandia 

W prawdzie przyjechałem na Islandię zarabiać na kolejne podróże, ale co zobaczyłem to moje. Lodowce, wulkany, zorza polarna, wszechobecna natura to właśnie Islandia. 






6. Norwegia 

Pierwotnym celem wyjazdu do Norwegii było znalezienie pracy. Kilka dni przed wylotem okazało się że dostaliśmy całkiem przyjemną ofertę na Islandii. Pakując plecak wiedzieliśmy że to będzie udany wyjazd. 





7.  Hiszpania - Madryt 

W Madrycie spędziłem 3 dni przed wylotem do Havany.  Nie potrafię wyjaśnić czemu, ale to miasto coś w sobie ma. 




8. Włochy - Rzym 

Koloseum, Kapitol i fontanna Di Trevi. Wino i pizza to tylko przyjemny dodatek. 







W nowym 2016 roku chciałbym życzyć wszystkim wielu podróży i niezapomnianych przygód. 

Miłego wieczoru 
T. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz